Reklamní tašky s potiskem: Jaké výhody mohou mít pro vaši značku?
Trh je zahlcený a konkurence neúprosná, a tak je budování silné značky čím dál tím relevantnější. Online prostředí ale není vše a stará dobrá reklama v „reálném světě“ může mít větší efekt, než si možné myslíte. Reklamní tašky s brandovým potiskem, které jsme vyrobili pro naše klienty, jsou toho důkazem. Jaké jsou jejich největší výhody?
Žádná taškařina, ale efektivní propagace
Reklamní tašky s potiskem patří mezi jedny z nejúčinnějších způsobů offline reklamy. Každý, kdo takovou tašku nosí, se stává neplaceným „ambasadorem“, který šíří povědomí o vaší značce všude, kam s ní vyrazí.
O tom, kde taková reklama bude mít největší efekt, rozhoduje především odvětví dané firmy a charakter jejích cílových zákazníků. Pro reklamní tašky je běžné, že sklízejí největší úspěch na různých konferencích a veletrzích, zejména to platí:
- v sektoru IT a u technologických firem,
- ve farmaceutickém a zdravotním průmyslu,
- pro vydavatelství a vzdělávací instituce.
Jak ale ukazují zkušenosti našich klientů, komunikace značky skrze reklamní tašky s potiskem může pomoci utužit zákaznickou loajalitu. Když zákazníkům věnujete tašku například jako dárek k nákupu, podpoříte jejich spojení s vaší značkou. Tím nejen posílíte jejich věrnost, ale také zvýšíte šanci, že vás doporučí dál.
Reklama všude, kam lidé chodí
Reklamní tašky s potiskem fungují v podstatě jako takový chodící billboard. Snadno se mohou stát předmětem konverzace a rozšíří vaši vizuální identitu i tam, kde by jiné formáty neměly šanci. ZOO Praha například využívá designové textilní tašky s naším sítotiskem, který věrně přenáší detailní grafické návrhy a zároveň zajišťuje prodyšnost tisku. Tyto tašky nejen šíří povědomí o značce, ale také se stávají oblíbeným suvenýrem pro návštěvníky.
Na rozdíl od jiných reklamních předmětů jsou tašky praktické, takže existuje velká pravděpodobnost, že si ji s sebou zákazníci vezmou na nákupy, do práce nebo třeba na cesty. Díky tomu bude neustále na očích a udělá vám reklamu na mnoha různých místech.
Životnost reklamní tašky navíc může trvat mnoho let – a stejně tak dlouho může spolehlivě sloužit k vaší propagaci. Kvalitní materiál a zpracování zaručují, že taška odolá pravidelnému používání a svým majitelům bude dlouhodobě sloužit. Jedná se tedy nejen o efektivní, ale i udržitelný způsob reklamy, který vám pomůže získávat nové zákazníky bez opakovaných investic a zbytečné produkce odpadu.
Od snížení ekologické stopy k lepší reputaci
Důraz na ekologii stále roste, igelitky jdou do ústraní a papírové tašky spolehlivě unesou maximálně pár rohlíků a síťku pomerančů. Co s tím? Odpovědí jsou opět pevné tašky s potiskem vyrobené z kvalitních přírodních materiálů.
Pokud totiž zaujímáte šetrnější přístup k životnímu prostředí, zákazníci vaši značku budou vnímat mnohem pozitivněji. Dokonce natolik, že při výběru produktů vaši značku nejspíš upřednostní před někým, kdo do ekologických řešení neinvestuje ani korunu.
Značky jako Sonnentor nebo Havlíkova přírodní apotéka, které si u nás potisk reklamních tašek objednaly, jsou svým udržitelným přístupem k podnikání natolik známé, že se stal důležitým pilířem jejich úspěchu. Zákazníci se totiž častěji vracejí k firmám, jejichž hodnoty se shodují s jejich vlastními, protože k nim mají přirozeně větší důvěru.
Praktická hodnota nade vše
Nejde jen pro výhody pro vás, ale i pro vaše zákazníky. Oni totiž reklamní tašku nebudou vnímat ani tak jako reklamní předmět, ale spíše jako praktický doplněk, který mohou opakovaně využívat. Když si tašku oblíbí, získá si pevné místo v jejich autě či kabelce a stane se běžnou součástí jejich každodenního života.
Aby k tomu však mohlo dojít, taška musí být především pevná, odolná a skladná, ale také esteticky zajímavá. Zákazníci vždy dají přednost výrobku s atraktivním potiskem, který mohou hrdě nosit, oproti obyčejnému kousku, který si museli z nutnosti koupit v supermarketu. Stylová a originální taška s potiskem, která zaujme, určitě neskončí hluboko ve skříni.
Platíte za reklamu, která může trvat i roky
To nejlepší jsme si museli nechat nakonec. Reklamní tašky s potiskem vám nabídnou všechny výše zmíněné výhody, ale přitom bez velkých nákladů. Skrze jednorázovou investici můžete opakovaně oslovovat široké publikum na mnoha různých místech – záleží, kam člověk s taškou zrovna vyrazí. V tom spočívá hlavní rozdíl oproti billboardům nebo digitální propagaci. U těchto nástrojů totiž obvykle můžete oslovit potenciální zákazníky pouze v rámci časového období, za které zaplatíte.
Nyní už jistě není pochyb o tom, jaké výhody vám může investice do reklamních tašek s potiskem přinést. Jestliže tedy hledáte ekologický, praktický a přitom cenově dostupný způsob, jak oslovit nové zákazníky a prohloubit důvěru u těch stávajících, neváhejte a objednejte si u nás látkové tašky s vlastním potiskem ještě dnes.
S tiskárnou Color Factory dlouhodobě spolupracujeme. Vzájemné porovnání našich náročných požadavků na tisk a na druhé straně možností sítosku dalo vzniknout celé řadě úspěšných, u zákazníků oblíbených produktů.
– Jan Hřebíček, Sonnentor
Při výběru firmy pro tisk našeho designového textilu bylo zásadní věrné převedení detailního grafického návrhu do tiskové podoby. Color Factory naše zadání vždy plně respektuje.
– Jana Krulišová, Zoologická zahrada hl. města Prahy