Hledáte pro svou reklamu něco speciálního? Vsaďte na efektový tisk s fosforeskujícím lakem
V dnešní době často platí tvrzení, že firma, která nemá reklamu, jako by neexistovala. Napříč všemi trhy vznikají stále nové a nové společnosti, a tak je naprosto nezbytné podnikat určité kroky, díky kterým se o vás potenciální zákazníci dozvědí – ideálně ještě dříve než o vašich konkurentech. I když se zdá, že se v současnosti marketing odehrává zejména na sociálních sítích a internetu obecně, propagace skrze spokojené klienty v sobě stále skrývá obrovskou moc.
Je jasné, že k nim jen tak nepřijdete a nepožádáte je o to, aby vás doporučili dále. Jak ale docílit toho, že povědomí o vaší firmě budou šířit dále? Běžte na to cestou, která vašim klientům zároveň udělá radost – darujte jim reklamní předměty. Ne však jen tak ledajaké, ale takové, které skutečně vyniknou. Toho můžete docílit jak výběrem správného předmětu tedy například tašky nebo trika, které zákazník skutečně využije, tak i pomocí speciálního efektu.
Efektový tisk s fosforeskujícím lakem
Při potisku firemních triček, tašek a dalšího textilu můžete vybírat z mnoha zajímavých efektů. Nabízí se například imitace různých materiálů, tisk za pomocí lesklých metalických barev nebo 3D tisk. Žádný z nich vám ale stoprocentně nezaručí to, že vybraný motiv či logo vaší firmy bude skutečně viditelné za každých podmínek, a to i potmě. Z toho důvodu se vyplatí zvolit tisk za použití fosforeskujícího laku.
Jedná se o speciální typ laku, který vytváří takzvaný dosvitový efekt, což znamená, že do sebe ukládá světlo z okolních světelných zdrojů a díky tomu je pak dlouhodobě viditelný i ve tmě. Lak sám o sobě není vidět, tiskne se totiž jako průsvitná vrstva, pod kterou je možné natisknout jakýkoliv standardní barevný motiv. Tímto způsobem můžete váš motiv zvýraznit nebo jej fosforeskujícím lakem doplnit tak, aby ve výsledku vznikl komplexní obraz, který za běžných světelných podmínek nebude viditelný.
Tímto způsobem se vám podaří snadno zajistit, že si vaší reklamy potenciální zákazníci skutečně všimnou. Představte si, že pak váš obdarovaný klient vyrazí s takovou taškou či trikem do ulic. Nejen, že bude vaše logo či vybraný motiv jasně viditelné za denního světla, ale stačí, aby se setmělo, a doslova se rozzáří, díky čemuž se stane naprosto nepřehlédnutelným prvkem a možná dokonce i tématem nejedné konverzace.