Chcete své firmě zajistit kvalitní reklamu? Spolehněte se na plnobarevné rastrové tisky!
Když už se rozhodnete, že svou firmu zpropagujete prostřednictvím reklamních předmětů, určitě byste si měli zachovat jistou úroveň kvality. Jaký obrázek by si o vás mohli potenciální klienti udělat, kdyby na některém z vašich současných zákazníků uviděli tričko či tašku s nečitelným či popraskaným potiskem? Nejspíš by to v nich vyvolalo dojem, že na své propagaci dost šetříte a tím pádem byste se nejspíš snažili šetřit i na nich, pokud by se u vás rozhodli nakoupit nebo využít vašich služeb.
Můžete totiž mít ten nejpromyšlenější a nejvtipnější reklamní motiv, ale pokud bude ve finální podobě vypadat lacině, budete působit lacině i vy. Z toho důvodu se vyplatí dobře vybrat nejen samotný nápad, ale také způsob jeho exekuce. A právě v tomto momentě na scénu přichází sítotisk a spolu s ním plnobarevné rastrové tisky, které přinášejí řadu výhod a především kvalitní a prezentovatelný výsledek.
Několik variant zpracování motivů
O tom, jak váš motiv bude vypadat na vybraném textilu, z velké části rozhoduje to, jakým způsobem bude probíhat jeho barevné zpracování. Tady je možné vybírat z několika variant. První a zároveň nejvyužívanější z nich je potisk přímými barvami, kdy samotný tisk probíhá v plných plochách bez rastrů, což znamená, že na něm nejsou plynulé přechody mezi barvami, což při tisku jednodušších, například kreslených motivů, obvykle nevadí.
Pak existuje druhá varianta, a to takzvaný separační tisk. Funguje tak, že se požadovaná předloha optimálně rozloží do přímých barev a následně dojde k jejich prolnutí, čímž je docíleno požadovaných barevných přechodů. Při tisku se pochopitelně berou ohledy i na barvu textilu – ve skutečnosti se jedná o jednu z nejvhodnějších technologií pro tisk na tmavé látky – a dokonce je možné vytvořit plynulé přechody na okrajích motivu, aby se hezky spojil s pozadím.
Poslední variantou je tisk v režimu CMYK. Tento styl tisku pokrývá celé barevné spektrum za pomocí subtraktivního míchání čtyř barev – azurové, purpurové, žluté a černé, z jejichž anglických ekvivalentů vychází zkratka, která tvoří jeho název. Hodí se zejména pro tisk klasických plnobarevných fotografií nebo opravdu pestrobarevných motivů, nicméně u kreslených předloh metodou nemá výsledek tak syté barvy jako při použití separační metody.
Pro vaše reklamní předměty si zkrátka můžete vybrat přesně takovou technologii, se kterou bude možné dotáhnout finální podobu vaší předlohy k naprosté dokonalosti. Pokud si nejste jisti, která z dostupných možností představuje optimální řešení pro váš konkrétní projekt, nebojte se nás kontaktovat. Rádi vám poradíme jak s výběrem správné technologie, tak i případných efektů, které pomohou zajistit, aby vaše reklama vyvolala co možná nejlepší dojem.